איך להתחיל לעשות פעילות גופנית? טיפים והמלצות

13/02/2016 מאת: ענבר עיני

יש אינסוף דרכים לעשות ספורט. אז למה לא כולם מתאמנים על בסיס קבוע? איך בכלל מתחילים לעשות פעילות גופנית ומה ייתן לנו מוטיבציה להתמיד בה?

איך להתחיל לעשות פעילות גופנית? טיפים והמלצות
Photo by marcolm - freedigitalphotos.net

יש אינסוף דרכים לעשות ספורט. אז למה לא כולם מתאמנים על בסיס קבוע? איך בכלל מתחילים לעשות פעילות גופנית ומה ייתן לנו מוטיבציה להתמיד בה?

• להתחיל ברוגע. הרבה פעמים כאשר מקבלים את ההחלטה להתחיל להתאמן עושים זאת בגלל עודף מוטיבציה בצורה לא מבוקרת, עצימה מדי ובתדירות גבוהה מדי, דבר שעלול לגרום להתשת השרירים וירידה בחשק להתאמן. מוטיבציה היא דבר נהדר אך אני ממליצה להתחיל ב2-3 אימונים בשבוע ולא יותר!
• רשמו את האימונים ביומן, כך שיהיו חלק בלתי נפרד מהלו"ז השבועי. אני יכולה להעיד על עצמי שכאשר משהו כתוב לי כמשימה, קשה יותר לא לעמוד בה! בנוסף, נסו לשבץ את הפעילות הגופנית בשעה שריאלית מבחינתכם לאימון ולא מתנגשת עם פעילויות אחרות במשך היום.
• לאחר קבלת ההחלטה, רכשו בגדי ספורט חדשים ויפים במיוחד לאימון.
• אם קשה לך להתמיד בפעילות גופנית לבד, תמיד אפשר להתאמן עם בן/בת הזוג, חבר/חברה או קבוצה קטנה. ביחד תמיד יותר קל!
• נסו להתעלות על התירוצים וההקלות שאנחנו מספקים לעצמנו כמו "נתחיל בשבוע הבא" "כשיהיה פחות עומס בעבודה" "אין לי חשק לזוז" "גם ככה לא התאמנתי אף פעם/המון זמן" "אתחיל להתאמן בקיץ". על מנת להתחיל תהליך אמיתי שיוביל לשינוי לטובת אורח חיים בריא יש להילחם במחשבות הפסימיות האלה. 
• זכרו – פעילות גופנית משפרת את מצב הרוח, ממריצה, מרעננת, גורמת לנו להרגיש טוב יותר עם עצמנו והכי חשוב – בריאה ומתגמלת!
אני כאן בשבילכם לכל שאלה!
ענבר

 

חפשו אותי בפייסבוק ובאינסטגרם!

https://www.facebook.com/%D7%A2%D7%A0%D7%91%D7%A8-%D7%91%D7%92%D7%95%D7%A3-%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%90-1666971586851107/

חיפוש מאמן

:
:
:
:
טווח מחירים:

חיפוש מאמן

מין: זכר נקבה לא רלונטי

עוד בכותרות

למה אתם לא צריכים לפחד מפחמימות?

מאת מאי קמחי)
למה פחמימות כל כך חשובות לתפקוד תקין של הגוף? מהן בכלל פחמימות? והאם פחמימות הן אב המזון שגורם להשמנה?
לכתבה המלאה
לעוד כתבות

כניסת משתמשים

: :
שכחת סיסמה

מאמן ועדיין לא הצטרפת?!

לחץ כאן ◄