גמישות מאמר מאת ניב גרדוס

26/09/2015 מאת: ניב גרדוס

הפכו את אימוני הגמישות שלכם למהנים ומרגשים יותר!

גמישות מאמר מאת ניב גרדוס
הפכו את אימוני הגמישות שלכם למהנים ומרגשים יותר
*תמיד להתחיל אימון בגישה חיובית. לא לחשוב על הכאב או על התסכול שבחוסר הצלחה, כי כל יום הגוף שלנו מתפקד ומגיב בצורה שונה
*תקבעו לעצמכם יעדים מאתגרים אך אפשריים שייתנו להם מוטיבציה גבוה
*להתאמן עם מוזיקה ברקע שנותנת לכם השראה ומשאירה אתכם מחוברים יותר
*במהלך חלק מהמתיחות אתם יכולים לראות תכנית טלוויזיה שאתם אוהבים במיוחד
*שינויי מיקום הם גם עוזרים לגיוון וליצירת עניין במהלך האימון, תמצאו מקומות שנותנים לכם שלווה והרגשה נינוחה כמו בים או בפארק
*צרו שינויים גם בתרגילים שאתם מבצעים כדי שאף פעם לא ישעמם, תשנו את סדר התרגילים את משך הזמן ואת העצימות. וכך תמיד תהיו מאותגרים
*תמיד במהלך המתיחה תראו לנגד עינכם את התוצאה שאתם רוצים להשיג ולא את הקושי
-הרעיון של לשמור על אימוני הגמישות מהנים ומגוונים עוזר מאוד ביצירת מחויבות והתמדה באימונים, בנוסף שמירה על גישה חיובית ומהנה עוזרים לנו להגיע לתוצאות

שלכם לכל עניין ושאלה בפרטי ובנייד סמל ההבעה ‏‎heart‎‏

--PEACE&STRETCH--

 

חיפוש מאמן

:
:
:
:
טווח מחירים:

חיפוש מאמן

מין: זכר נקבה לא רלונטי

עוד בכותרות

איך לבנות הרגלים חזקים?

מאת מאי קמחי)
הרגיל הם הבסיס הכי חשוב שמדובר בהתמדה, מוטיבציה היא זמנית, אבל אם מתבססים על הרגלים סביר להניח שתתמידו לאורך זמן במה שתעשו! אז איך אפשר לבנות הרגל?
לכתבה המלאה
לעוד כתבות

כניסת משתמשים

: :
שכחת סיסמה

מאמן ועדיין לא הצטרפת?!

לחץ כאן ◄