טיפים לשריפת שומן

12/03/2014 מאת: אור הנגבי

5 טיפים שיעזרו לך להגיע אל העידים שלך בצורה יעילה ומהירה יותר

טיפים לשריפת שומן
5 טיפים שאת/ה צריך לעשות שאתה מתאמן כדי להתחטב!!!
1- קצר זמני מנוחה! חדר כושר זה לא הפרלמנט היומי, נסה לעבוד מהר יותר שמור על דופק בינוני + ככה תגרום לתאוצת חילוף החומרים שלך משמע תשרוף יותר קלוריות-פחות שומן בגוף שלך.
2- מן הסתם תהיה מוכרח להיות בגירעון קלורי כלומר לא תוכל לבנות שריר באותה תקופה אז אין בעיה לעבוד על הרבה חזרות או אפילו לעבוד עם זמן ולא עם מספר חזרות, לדוגמא במקום לעשות 12 חזרות סקוואט נסה לעבוד במשך 45 שניות שאתה מבצע סקוואט אמץ שיטה זו לכל האימון.ברור שאימוני כוח עצימים מאוד שורפים המון קלוריות וגם במנוחה אז עדיף לעבוד עם התנגדות(משוקולות,גומיות,טי אר אקס וכולי).
3- בחירת תרגילים! אחד מן הדברים החשובים ביותר בין אם אתה מתאמן בחדר כושר או בבית זה לא משנה, הדבר החשוב הוא בחירת תרגילים כדי לשרוף יותר קלוריות אתה צריך לבחור בתרגילים רב מפרקים (מורכבים) סקוואט,לאנץ׳,קפיצה על ספסל,עליות מתח,לחיצת כתפיים,לחיצת חזה ועוד, אל תתמקד בשרירים קטנים כמו כתף אחורית/כתף קדמית, פשוט תשלב אותם בתרגילים המורכבים, חבל על הזמן שלך, כרגע המטרה לשרוף יותר קלוריות, שתחזור למאזן קלורי רגיל/חיובי תחזור לתרגלים פשוטים וחד מפרקים.
4- מאזן קלורי שלילי, כלומר לאכול פחות ממה שאתה צריך או לשרוף יותר ממה שאתה מכניס.
5- ריצה/הליכה/אופניים/מכשירי חתירה/חבל קפיצה/חוגי אירובי/קיקבוקס וכולי הם הכרחיים בתהליך שלך, אתה לא חייב לרוץ 60 דקות, גם אם תעשה הליכה במשך 30 דקות עדיין תשרוף קלוריות, תנסה להיות פעיל יותר באופן כללי, אל תאמין לכל המיתוסים הטיפשיים שאם אתה עושה ריצה של 20 דקות אתה לא שורף קלוריות, תהיה בטוח שאתה שורף! זה נכון שלאחר 20-30 דקות רמת הגליקוגן יורדת מהכבד והשרירים אז הגוף ינצל יותר אנרגיה ממאגרי השומן אבל זה לא אומר שזה חובה, לא כולם ברמת כושר גבוהה אבל חייבים להתחיל ממשהו.
אתה יכול פשוט לבצע אימון של 45 דקות 25 דקות לאימון כוח מהיר ואז 20 דקות של אירובי לבחירתך, שוב תלוי ברמת הכושר, ההמצלה קפיצה בחבל/ריצת אינטרוולים/אופני ספינינג בעצימות בינונית+/שק איגרוף.

אור הנגבי מאמן כושר אישי

בכל שאלה בתחום הכושר/התזונה ניתן לפנות בפרטי, אענה בשמחה:)
 

 

חיפוש מאמן

:
:
:
:
טווח מחירים:

חיפוש מאמן

מין: זכר נקבה לא רלונטי

עוד בכותרות

איך לבנות הרגלים חזקים?

מאת מאי קמחי)
הרגיל הם הבסיס הכי חשוב שמדובר בהתמדה, מוטיבציה היא זמנית, אבל אם מתבססים על הרגלים סביר להניח שתתמידו לאורך זמן במה שתעשו! אז איך אפשר לבנות הרגל?
לכתבה המלאה
לעוד כתבות

כניסת משתמשים

: :
שכחת סיסמה

מאמן ועדיין לא הצטרפת?!

לחץ כאן ◄