סוד לדיאטה מוצלחת

18/05/2017 מאת: דנה גת

כללים לדיאטה המושלמת

סוד לדיאטה מוצלחת

הסוד להצלחה בדיאטה והורדה במשקל 5-  כללי ברזל

אתחיל בשאלות: האם את בדיאטה כרגע? כמה דיאטות כבר עשית מאז גיל ההתבגרות? כמה מהן עבדו? האם את מרוצה מהמשקל שלך?

רובכן עניתן: כן, מעל 4 (לפחות), אולי אחת; ולצערי הרב אולי אחוז מכן ענה שהוא מרוצה מהדיאטה שלו...

איך זה בעולם שלנו שיש לנו כל כך הרבה ידע זמין רוב האנשים עדיין סובלים מעודף משקל? איך זה שאפשר למצוא כמויות על גבי כמויות של תוכניות דיאטה באינטרנט ועדיין המשקל שלכם לא יציב ואתם לא מרוצים ממנו?

בגלל שהסוד הוא התמדה!

זה נראה מגוחך וכבר ידעתם את זה אבל שכחתם את זה, עובדה – אם לא הייתם שוכחים כל דיאטה היתה מצליחה לכם אבל עובדה שלא.

כל שבוע יש מאכל חדש וקסום שאמור לעזור לכם לרדת, כל שבוע יש שיטה חדשה להורדה במשקל וכל שבוע יש מישהו שעושה כסף מהעובדה אתם מחפשים קיצורי דרך!

אין דבר כזה קיצורי דרך!

בשביל לרזות לא צריך להתחכם; יש כמה כללים פשוטים שאם עושים אותם בעקביות והתמדה – הם יעבדו על כל אחד ואחת:

1.      תאכלו פחות – עוד פעם נשמע הגיוני אבל לאנשים יש מין תפיסה שכזאת, שאם הם אוכלים קינואה ולא לחם קל זה פחות משמין וזה לא נכון! קלוריה זה קלוריה בסופו של דבר. כשמנסים לרזות - אם תאכלו פחות קלוריות ממה שתוציאו, תורידו במשקל.

2.      תשתו הרבה מים - לפחות 3 ליטר: הרבה פעמים אנחנו אוכלים (בייחוד פירות) כי אנחנו מרגישים צמא ומפרשים את זה כרעב אז בשביל לעזור לכם לא לאכול יותר מדי, תשתו מים. זה גם ימלא אותנו וינקה את הגוף, אז למה לא?

3.      תעשו ספורט, והרבה. כשאני ירדתי את ה 30 קילו שירדתי, התאמנתי 5-6 פעמים בשבוע; גם אירובי וגם כוח. ככל שתשרפו יותר קלוריות, תרדו יותר

4.      אל תורידו אבות מזון מהתפריט – אתם צריכים גם חלבונים גם שומנים וגם פחמימות. אם תורידו פחמימות מהדיאטה שלכם מה שיקרה זה כמו ספוג, בהתחלה תורידו אבל בסוף אתם תחזרו לאכול פחמימות כי אין מה לעשות, זה הדלק של הגוף, ומה שיקרה זה שתתנפחו בחזרה ולפעמים אפילו יותר מאשר קודם.

5.      אל תורידו חלב וגלוטן אם אתם לא רגישים לזה. אחדד את זה: אין בעיה להוריד את זה אם בא לכם אבל התחליפים הם בדרך כלל (במיוחד של הגלוטן) יותר מלאים בקלוריות וסוכר ויותר משמינים בסופו של דבר.

6.      אל תלחצו – לחץ משמין! וגם אם היתה לכם נפילה, לא נורא, ממשיכים הלאה כולנו. אנושיים וכולנו מדי פעם אוכלים יותר מדי. ככל שתאכלו יותר מאוזן ולא תעלימו משהו שאתם ממש אוהבים מהדיאטה שלכם, יהיו לכם פחות נפילות.

מלאו אחר כללים אלו בהתמדה ולא יהיה לכם שום בעיה להוריד היקפים!

חיפוש מאמן

:
:
:
:
טווח מחירים:

חיפוש מאמן

מין: זכר נקבה לא רלונטי

עוד בכותרות

אימון עליות למה?

מאת יהונתן ארנון)
זהו אימון חשוב מאוד. לא מתאים למתאמנים מתחילים, אבל אפשר לעשות התאמות. חשוב ללמוד את הטכניקה. יש לו יתרונות רבים וחשובים גם למתאמן המתחיל וגם לספורטאי.
לכתבה המלאה
לעוד כתבות

כניסת משתמשים

: :
שכחת סיסמה

מאמן ועדיין לא הצטרפת?!

לחץ כאן ◄